ارزیابی جنبه های زیست محیطی و ایمنی در محیط های صنعتی با استفاده از به روزترین روش ها

ارزیابی جنبه های زیست محیطی و ایمنی در محیط های صنعتی

ارزیابی جنبه های زیست محیطی و ایمنی در محیط های صنعتی با استفاده از به روزترین روش ها در شرکت مهندسین بوم پایش اصفهان با بالاترین کیفیت و رضایت کامل انجام می پذیرد، برای مشاوره و ارتباط با ما کلیک کنید.

بهداشت:

يكي از مهمترين اهداف صنايع بزرگ، توليد بيشتر و با کيفيت در سايه توجه به مسائل بهداشت، ايمني و محيط زيست، داشتن نيروي كاري سالم، محفوظ از بيماري ها و حوادث شغلي و محيطي عاري از آلاينده‌ها مي‌باشد.

ایمنی:

تولید ” پایدار و ایمن ” و پیشگیری از حوادث از اهداف اصلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران می باشد که در سال های اخیر با توجه به واگذاری شرکتهای پتروشیمی به بخش خصوصی این امور اقدام به سیاست گذاری، برنامه ریزی و پایش موردی از شرکتهای تولیدی و هلدینگهای صنعت پتروشیمی کشور جهت ارتقاء شاخص های ایمنی و تولید پایدار در سطح صنعت پتروشیمی و با تمرکز بیشتر بر وضعیت ایمنی طرح ها و پروژه های توسعه ای داشته است .

 

محیط زیست:

شرکت بوم پایش با هدف افزایش توان و دانش فنی و خود کفایی صنعتی، ایجاد اشتغال مولد و رهایی از صنعت تک محصولی، با شعار “تلاش، آفرینش، بالندگی” مصمم به توسعه این صنعت استراتژیک در راستای دستیابی به توسعه پایدار و همه جانبه می ­باشد. لذا در تصمیمات مدیریتی خود جایگاه مهمی برای حفظ محیط زیست لحاظ نموده است، چرا که توسعه بدون توجه به محیط زیست را توسعه ای تک بعدی و آن را ناپایدار و ناکامل می­ داند. بدین منظورشرکت بوم پایش  تنها در صورتی اقدام به احداث واحدهای جدید می نماید که طرح از توجیه فنی، اقتصادی و زیست محیطی برخوردار بوده و کلیه جنبه­ های زیست محیطی بهداشتی و ایمنی در آن لحاظ شده باشد. ضمن اینکه  مجتمع­ های تولیدی نیز جهت بهبود وضعیت و رسیدن به استانداردهای ملی وبین المللی، اقدام به اجرای پروژه­ های بسیاری نموده اند.